Regulamin

  1. Postanowienia ogólne
    1. Sklep internetowy działa w formie sprzedaży wysyłkowej, umożliwiając klientom zakupienie produktów z dowolnego miejsca w Polsce.
    2. Niniejszy regulamin określa zasady funkcjonowania sklepu internetowego oraz warunki dokonywania przez Klienta zakupów.
    3. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż tylko na terenie Polski.
    4. Niniejszy regulamin stanowi integralną część umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
    5. Sklep internetowy jest prowadzony przez Bartosza Szafrana, który prowadzi jednoosobową działalnością gospodarczą z siedzibą w Potok 270, 38-400 Krosno i posiada numer NIP: 6842653817, nazywanego dalej Sprzedawcą. Kontakt jest możliwy również za pomocą maila sklep@vintageisfuture.pl
  2. Zamówienia i płatności
    1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone poza godzinami pracy Sklepu, tj. po godzinie 17:00 oraz w dni wolne od pracy, będą realizowane w kolejnym dniu roboczym.
    2. Zawarcie umowy sprzedaży następuje w momencie zaakceptowania zamówienia przez Sprzedawcę. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji jest wysyłane Klientowi drogą elektroniczną na adres e-mail podany przez Klienta w formularzu zamówienia. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia Sprzedawca niezwłocznie informuje o tym Klienta.
    3. Sklep internetowy umożliwia dokonanie płatności za zamówienie za pomocą przelewu bankowego lub płatności online.
    4. Po otrzymaniu przez Sprzedawcę płatności na rachunek bankowy lub potwierdzeniu płatności online, realizowane jest zamówienie Klienta.
    5. W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o tym fakcie i zwrot dokonanej płatności zostanie przeprowadzony w terminie do 14 dni roboczych.
  3. Dostawa i zwroty
    1. Sklep internetowy dokonuje dostawy zamówionych produktów za pośrednictwem wybranego przez Klienta przewoźnika.
    2. Sklep internetowy oferuje następujące formy dostawy:
      – paczkomaty InPostu
      Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi zazwyczaj od 1 do 3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki przez Sprzedawcę. W przypadku wyjątkowych sytuacji, takich jak awaria systemu paczkomatów lub inne czynniki uniemożliwiające doręczenie przesyłki w określonym czasie, czas oczekiwania na przesyłkę może się wydłużyć. W takim przypadku Sprzedawca niezwłocznie powiadomi Klienta o opóźnieniu i przekaże szacowany czas dostawy.
    3. Koszt dostawy pokrywa Klient.
    4. W przypadku niezgodności towaru z zamówieniem lub jego uszkodzenia w transporcie, Klient ma prawo do reklamacji i zwrotu towaru.
    5.  Klient może dokonać zwrotu towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Koszt zwrotu ponosi Klient.
    6. Towar zwracany musi być w stanie nienaruszonym, kompletnym oraz w oryginalnym opakowaniu. W przypadku naruszenia tych warunków, zwrot towaru nie zostanie przyjęty.
    7. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umowy:
      1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, np. ubranie szyte na miarę;
      2. w której przedmiotem świadczenia są produkty zamknięte w opakowaniu, które po otwarciu nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, np. bielizna, skarpetki, itp.
  4. Ochrona danych osobowych
    1. Sklep internetowy zobowiązuje się do ochrony danych osobowych Klientów zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z polityką prywatności (link) opublikowaną na stronie internetowej Sklepu.
    2. Dane osobowe przekazywane przez Klienta są przetwarzane przez Sklep internetowy wyłącznie w celu realizacji zamówienia oraz w przypadku wyrażenia zgody przez Klienta – w celu przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną.
    3. Sklep internetowy gwarantuje poufność oraz ochronę danych osobowych Klientów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z polityką prywatności (link) opublikowaną na stronie internetowej Sklepu.
    4. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz usunięcia.
  5. Reklamacje i postanowienia końcowe
    1. Klient może składać reklamacje związane z realizacją zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@vintageisfuture.pl lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres siedziby Sklepu.
    2. Sklep internetowy rozpatruje reklamacje w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania.
    3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie danych osobowych.
    4. Wszelkie spory wynikłe z realizacji umowy sprzedaży będą rozstrzygane przez właściwe sądy powszechne zgodnie z przepisami prawa polskiego.
    5. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w każdym czasie. Zmiany te wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania na stronie internetowej Sklepu.
    6. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia jego opublikowania na stronie internetowej Sklepu.