- Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy działa w formie sprzedaży wysyłkowej, umożliwiając klientom zakupienie produktów z dowolnego miejsca w Polsce.
- Niniejszy regulamin określa zasady funkcjonowania sklepu internetowego oraz warunki dokonywania przez Klienta zakupów.
- Sklep internetowy prowadzi sprzedaż tylko na terenie Polski.
- Niniejszy regulamin stanowi integralną część umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Sklep internetowy jest prowadzony przez Bartosza Szafrana, który prowadzi jednoosobową działalnością gospodarczą z siedzibą w Potok 270, 38-400 Krosno i posiada numer NIP: 6842653817, nazywanego dalej Sprzedawcą. Kontakt jest możliwy również za pomocą maila sklep@vintageisfuture.pl
- Zamówienia i płatności
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone poza godzinami pracy Sklepu, tj. po godzinie 17:00 oraz w dni wolne od pracy, będą realizowane w kolejnym dniu roboczym.
- Zawarcie umowy sprzedaży następuje w momencie zaakceptowania zamówienia przez Sprzedawcę. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji jest wysyłane Klientowi drogą elektroniczną na adres e-mail podany przez Klienta w formularzu zamówienia. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia Sprzedawca niezwłocznie informuje o tym Klienta.
- Sklep internetowy umożliwia dokonanie płatności za zamówienie za pomocą przelewu bankowego lub płatności online.
- Po otrzymaniu przez Sprzedawcę płatności na rachunek bankowy lub potwierdzeniu płatności online, realizowane jest zamówienie Klienta.
- W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o tym fakcie i zwrot dokonanej płatności zostanie przeprowadzony w terminie do 14 dni roboczych.
- Dostawa i zwroty
- Sklep internetowy dokonuje dostawy zamówionych produktów za pośrednictwem wybranego przez Klienta przewoźnika.
- Sklep internetowy oferuje następujące formy dostawy:
– paczkomaty InPostu
Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi zazwyczaj od 1 do 3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki przez Sprzedawcę. W przypadku wyjątkowych sytuacji, takich jak awaria systemu paczkomatów lub inne czynniki uniemożliwiające doręczenie przesyłki w określonym czasie, czas oczekiwania na przesyłkę może się wydłużyć. W takim przypadku Sprzedawca niezwłocznie powiadomi Klienta o opóźnieniu i przekaże szacowany czas dostawy. - Koszt dostawy pokrywa Klient.
- W przypadku niezgodności towaru z zamówieniem lub jego uszkodzenia w transporcie, Klient ma prawo do reklamacji i zwrotu towaru.
- Klient może dokonać zwrotu towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Koszt zwrotu ponosi Klient.
- Towar zwracany musi być w stanie nienaruszonym, kompletnym oraz w oryginalnym opakowaniu. W przypadku naruszenia tych warunków, zwrot towaru nie zostanie przyjęty.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, np. ubranie szyte na miarę;
- w której przedmiotem świadczenia są produkty zamknięte w opakowaniu, które po otwarciu nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, np. bielizna, skarpetki, itp.
- Ochrona danych osobowych
- Sklep internetowy zobowiązuje się do ochrony danych osobowych Klientów zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z polityką prywatności (link) opublikowaną na stronie internetowej Sklepu.
- Dane osobowe przekazywane przez Klienta są przetwarzane przez Sklep internetowy wyłącznie w celu realizacji zamówienia oraz w przypadku wyrażenia zgody przez Klienta – w celu przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną.
- Sklep internetowy gwarantuje poufność oraz ochronę danych osobowych Klientów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z polityką prywatności (link) opublikowaną na stronie internetowej Sklepu.
- Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz usunięcia.
- Reklamacje i postanowienia końcowe
- Klient może składać reklamacje związane z realizacją zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@vintageisfuture.pl lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres siedziby Sklepu.
- Sklep internetowy rozpatruje reklamacje w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie danych osobowych.
- Wszelkie spory wynikłe z realizacji umowy sprzedaży będą rozstrzygane przez właściwe sądy powszechne zgodnie z przepisami prawa polskiego.
- Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w każdym czasie. Zmiany te wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania na stronie internetowej Sklepu.
- Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia jego opublikowania na stronie internetowej Sklepu.